Společenský týdeník Instinkt vydavatelství Empresa Media připravil pro své čtenáře mimořádnou přílohu s názvem Velká kniha kulturních slev. Je součástí vydání, které se objeví na pultech ve čtvrtek 1. října, a přináší desítky výrazných slev na nákup knih a hudby, vstupenek do divadel, kin, na výstavy a další kulturní akce po celé České republice.
Celkem 54 kuponů na slevy ve výši až 60 % je všitou přílohou vydání, pro které poskytli exkluzivní dvojrozhovor herci Ivana Chýlková a Ondřej Vetchý. Jedním z hlavních partnerů akce je totiž Činoherní klub, který letos slaví 50 let své existence.
„V každém vydání přinášíme rozhovor s některou z významných osobností z oblasti kultury, informujeme o premiérách a dalších novinkách, které stojí za to vidět, slyšet, zažít. Pokud chce ale člověk tyto akce také navštěvovat, stojí ho to nemalé částky. Proto jsme se rozhodli dát našim čtenářům možnost chodit do divadla, kina nebo na výstavy častěji, než dosud, stejně tak pořídit si dobré knihy nebo hudbu,“ vysvětluje Jana Víšková, šéfredaktorka Instinktu. „Jde o ojedinělý projekt, který dosud nebyl nikde jinde realizován. Návštěva kulturních akcí tak bude pro desítky tisíc našich čtenářů mnohem dostupnější.“
Časopis si bude možné zakoupit v termínu od 1. do 7. října 2015 za nezměněnou cenu 20,- Kč. Mezi nabízené slevy patří například: 40% sleva na vstupenky do Švandova divadla, 30% sleva na muzikály v divadlech Kalich a Hybernia, 20% sleva na vstupenky do Činoherního klubu, Jihočeského divadla, do galerií a na festivaly, 1+1 vstupenka zdarma do divadel v Liberci, Zlíně, Olomouci a dalších institucí, 30% sleva na knihy z nakladatelství Paseka, 20% sleva na knihy v knihkupectví Dobrovský, a řada dalších slev.
Prodej týdeníku Instinkt s přílohou bude podpořen kampaní na TV Barrandov, v rádiích Český rozhlas, Signal, Country, Expres, Classic a na sociální síti Facebook. Kampaň se objeví také v tištěných titulech vydavatelství Empresa Media a v síti LCD obrazovek Sharpe Edge.
Text: Otiz
Foto: Médea PR