Ducha doby lze vidět v nejrůznějších věcech, ve filmu a hudbě, technice, v našem snažení i filozofii. Kromě toho je tu ale ještě jeden zajímavý zdroj, který přináší nezanedbatelné svědectví o nás samých, o tom, jak žijeme a co všechno nás dokáže ovlivnit. Tím je myšlena reklama, která nás obklopuje dnes a denně. První reklamy vznikaly od počátku věků ve chvíli, kdy mezi sebou lidé začali obchodovat. Skutečný boom pak zažila v době rozkvětu médií, zvláště pak televize.
Výběr těch nejlepších a nejvtipnějších reklam na vše možné z padesáti koutů světa uvidíte v rámci jedinečné reklamní show, která se poprvé uskutečnila ve Francii roku 1981 a okamžitě slavila mimořádný úspěch. Každý rok od té doby probíhá akce ve více než stovce měst po celém světě. A již tradičně se zastaví tato zábavná podívaná i v českých hudebních klubech, 27. ledna na brněnské Flédě a 2. února v pražském klubu Roxy.
„Reklamožrouti se letos mohou těšit mimo jiné na Adidas a Volkswagen jako Star Wars, výběr toho nejlepšího z britské reklamy, vtipné spoty propagující kondomy, historické okénko do Sovětského svazu a dalších více než 320 reklamních spotů z celkem 50 zemí světa v bloku trvajícím 5 a půl hodiny. Vše bez jakékoliv cenzury,“ lákají pořadatelé.
Ani po skončení samotné show nebude zábavě konec. Jako speciální host totiž vystoupí frontman skupiny Monkey Business Roman Holý v roli DJ. Pokud se i po jeho skončení najdou tací, kteří ještě nemají dost, mohou se na music party zdržet až rána.
Ale jaká by to byla reklamní show bez té opravdové reklamy! Během večera budou probíhat i promo akce finančních partnerů. Návštěvníkům proto organizátoři slibují i množství zajímavých dárků a řadu dalších překvapení.
Text: Jitka Hemelíková
Foto: VIP Agency