Společenský týdeník INSTINKT z vydavatelství Empresa Media dosáhl za rok 2015 nejlepších prodejů za posledních 5 let. V průměru se tohoto titulu vloni prodávalo téměř 32 tisíc kusů týdně.
Zatímco v roce 2011 klesly prodeje INSTINKTU na historické minimum (průměrně 24 tisíc kusů na vydání), od roku 2012, kdy jej převzalo vydavatelství Empresa Media, zájem o titul kontinuálně roste. V roce 2015 se jej prodalo v průměru 31 853 kusů týdně.
„Tento trend jasně ukazuje, že při správném zacílení, volbě obsahu i formy, je možné dosahovat dobrých výsledků i v době, kdy řadě tištěných médií prodeje klesají,“ uvedl předseda představenstva vydavatelství Empresa Media Jaromír Soukup a dodal: „Potvrzuje se tak náš předpoklad, že na trhu je místo pro další tituly v segmentu časopisů, pokud dokáží reagovat na měnící se potřeby potenciálních čtenářů.“
Mezi nejúspěšnější vydání roku 2015 patřilo valentýnské číslo s Libuší Šafránkovou a Josefem Abrhámem na obálce (33 411 prodaných výtisků), číslo s Anetou Langerovou a Michalem Hrůzou (33 313), mimořádně bodoval i herec Radim Fiala (34 994) a speciální zářijové vydání INSTINKTU s vloženým sešitem slev na kulturní akce po celé České republice (40 982). Vzestupnou tendenci INSTINKTU potvrzuje i první číslo roku 2016 s herečkou Hanou Vagnerovou na titulní straně. Prodalo se 34 577 kusů.
Přehled průměrných týdenních prodejů od roku 2011 do 2015:
Text: Médea PR
Foto: Empresa Media
- Podzimní kulturní nadílka časopisu Instinkt
- Připravte se na Vánoce se speciálním vydáním časopisu Sedmička Vánoční recepty
- Speciál časopisu Sedmička Křížovky zpříjemní Advent
- TV Barrandov a China Central Television podepsali Memorandum o porozumění
- Televize Barrandov zařadí skvosty čínské televizní a filmové tvorby