Emanuele Ridi doporučuje velikonoční formy od Tescomy

TescomaPopulární italský kuchař okouzlil všechny milovníky jídla a vaření a nenápadně se zabydlel v českých domácnostech. Ve většině z nich nechybí ani výrobky od Tescomy, proto se spojení těchto dvou veličin doslova nabízelo. Emanuele Ridi se od dubna 2011 stal novou tváří české značky Tescoma, která patří mezi přední producenty kuchyňských potřeb pro domácí i profesionální gastronomii.


Od poloviny dubna se s charismatickým kuchařem setkáte ve vybraných časopisech, těšit se můžete na zajímavý rozhovor, který poskytl lifestylovému Tescoma Magazínu. Co Emanuela nejvíce překvapilo? Z více než dvoutisícového sortimentu značky to byla novinková velikonoční vykrajovací forma DELÍCIA, kterou lze rychle a přesně vykrojit přímo na pečící plech až dvacet kusů cukroví najednou.

Emanuele RidiPro velikonoční svátky Tescoma letos nově přináší formu šesti velikonočních vajec DELÍCIA SILICONE, vynikající pro pečení svátečních vajíček z piškotového těsta v ceně 249 korun. Po upečení a vychladnutí je lze zdobit čokoládovou, cukrovou či jinou polevou. Dalším pomocníkem v tomto období jsou formičky na čokoládu DELÍCIA SILICONE - velikonoční vajíčka za 129 korun. Do formičky se nalije čokoláda a nechá ztuhnout, pak se snadno vyklopí. Tvarovátko však můžeme použít i pro pečení cukroví v klasické nebo mikrovlnné troubě, případně pro přípravu ledových kostek.

Prvotřídní silikon, z něhož jsou vyrobeny všechny formy z řady DELÍCIA, vydrží teplotu od -40 do +230° C, což je přímo předurčuje pro využití ve všech druzích trub, včetně mikrovlnné, pro skladování potravin v ledničce či mrazničce. Navíc se vyrábějí v několika barevných provedeních, takže si je můžete vybrat Tescomapřesně podle vašeho vkusu. Silikonové formy DELÍCIA šetří místem. Stačí je jednoduše složit nebo srolovat, vždy se vrátí do původní podoby. I údržba je velmi jednoduchá – umýt, klidně i v myčce, a pak jen pořádně osušit. Výrobky ze silikonu od Tescomy nepohlcují žádné pachy. Jen je nutné je před prvním použitím umýt a poté vymazat jedlým tukem nebo olejem.

Na velikonoční Tescoma nadílku se mohou od 21. dubna 2011 těšit návštěvníci Obchodního centra Chodov. Také v pražském OC Šestka bude školený personál poskytovat perfektní informační servis a doporučení přesně na míru spotřebitelům. Do konce roku by měla mít firma více než třicet značkových prodejen po celé republice.


Zdroj: Tescoma
Foto: Tescoma



 

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:

 

Přihlášení

Anketa

Který festival vás v roce 2017 nejvíce zajímá?

Výsledky

Doporučujeme

Splněné přání